1 november 2018 Foroxity Roermond (Designer Outlet Centrum)

Programma

09.30 - 10.00

Innovatieplein
Ontvangst

Mainstage

10.00 - 10.20
Limburg op de kaart / Eric Geurts
10.20 - 10.40
111 Wereldtrend en het belang voor je regio / Hans van Leeuwen
10.40 - 11.00
Verbinden van retail en toerisme / Rudolf van Gompel

Breakouts

Stage 1
11.00 - 11.30
De impact van de titel Culturele Hoofdstad van Europa op Leeuwarden en Friesland / Lian Duif en Hanita van der Schaaf
11.30 - 12.00
Mensen houden van routes / Paul Makken
12.00 - 12.30
Praktijk van verleiden en verspreiden aan de hand van praktijkvoorbeelden Hanzesteden en Giethoorn / Henk van Voornveld
Stage 2
11.00 - 11.30
De Bloempotstrategie van VVV Zuid-Limburg / Anya Niewierra
11.30 - 12.00
Ondernemers PROFITeren van kennis en kunde / Kim Provoost
12.00 - 12.30
Mattel Play Sevenum / Ronald Hopzak
12.30 - 14.00

Innovatieplein
Lunch en netwerken

13.00 - 14.00

Backstage
Backstage tour op het Designer Outlet

Breakouts

Stage 1
14.00 - 14.30
Hoe in één jaar tijd het Afsluitdijk Wadden Center is gerealiseerd met in eerste half jaar 100.000 bezoekers / Gert Jan Elzinga
14.30 - 15.00
Samenwerkende ondernemers in Midden-Limburg / Luc van Engelen
15.00 - 15.30
Wandelen over Werelderfgoed / Joep Naber
Stage 2
14.00 - 14.30
Weet waar jouw kansen liggen met de House of Leisure Kansenkaart© / Benjamin Nicholson & Joost Melis
14.30 - 15.00
Routenetwerken als onderdeel van destinatiemanagement / Jeroen van Noort
15.00 - 15.30
Met vallen en opstaan van een museum op een boven zolder naar Biesbosch MuseumEiland / Peter van Beek
15.30 - 16.00

Innovatieplein
Netwerken en ideeën opdoen

Mainstage

16.00 - 16.20
6 musthaves voor bestemmingsontwikkeling / Stefan Hartman
16.20 - 16.45
Hoe krijg je in slechts één weekend veel online aandacht voor jouw stad of regio? / Elizabeth Pilat
16.45
Afsluiting / Hans van Leeuwen
16.45

Innovatieplein
Borrel

Tickets en pakketten

225

Bezoeker
  • Entreekaart voor 1 persoon

  • Toegang Mainstage

  • Deelname aan breakoutsessies

  • Incl. food & fun

  • Netwerk café

1250

Sponsorpakket
  • Hospitality point - eigen inrichting

  • Entreekaart voor 2 personen

  • 1/2 pagina advertentie in Recreatie & Toerisme

  • Social media campagne, LinkedIn – Twitter. Bereik meer dan ca. 100.000 views

  • ... kijk voor een volledig overzicht op onze sponsorpagina

950

Mediapakket
  • 1/2 pagina advertentie in Recreatie & Toerisme

  • Blog, post online op de website Vakdag, Pleisureworld en NRIT

  • Nieuwsbericht in rubriek van Recreatie & Toerisme

  • Social media campagne, LinkedIn – Twitter. Bereik meer dan ca. 100.000 views